Na każdym opakowaniu należy umieścić następujące informacje, zgrupowane na tej samej stronie, naniesione w sposób czytelny, trwały oraz widoczny z zewnątrz:
A. Cechy identyfikacyjne
Nazwa i adres pakującego i/lub wysyłającego.
Informacja ta może być zastąpiona:
- dla wszystkich opakowań z wyjątkiem opakowań detalicznych zamkniętych – przez urzędowo ustanowiony lub zaakceptowany kod firmowy reprezentujący pąkującego i/lub wysyłającego, ściśle powiązany z „pakującym i/lub wysyłającym” (lub odpowiedni skrót);
- tylko dla opakowań detalicznych zamkniętych – adresem i nazwą sprzedającego działającego we Wspólnocie poprzedzone oznaczeniem „Pakowane dla” lub równoważnym. W takim przypadku, oznakowanie powinno zawierać również kod reprezentujący pąkującego i/lub wysyłającego. Sprzedający powinien dostarczyć organowi kontrolnemu wszystkie niezbędne informacje na temat tego kodu.
B. Nazwa produktu
- "Owoce kiwi" lub "Aktinidia" lub inne równoważne, jeśli zawartość opakowania nie jest widoczna z zewnątrz
- Nazwa odmiany (nieobowiązkowo)
C. Pochodzenie produktu
- Kraj pochodzenia i nieobowiązkowo rejon uprawy lub nazwa krajowa, regionalna lub lokalna.
D. Charakterystyka jakości handlowej
- Klasa
- Wielkość wyrażona minimalną i maksymalną masą owoców
- Liczba owoców (nieobowiązkowo)
E. Znak urzędowej kontroli jakości (nieobowiązkowo)
Opakowania nie muszą być oznakowane powyższymi informacjami, jeśli zawierają opakowania jednostkowe, dobrze widoczne z zewnątrz, zawierające powyższe informacje. Takie opakowania nie mogą zawierać żadnych informacji, które mogłyby wprowadzać w błąd. Jeśli opakowania są umieszczone na paletach, powyższe informacje powinny być umieszczone w widocznym miejscu przynajmniej z dwóch stron palety.