Na każdym opakowaniu należy umieścić następujące informacje, zgrupowane na tej samej stronie, naniesione w sposób czytelny, trwały oraz widoczny z zewnątrz:
A. Cechy identyfikacyjne
Pakujący i/lub wysyłający: nazwa i adres lub urzędowo ustanowiony lub zaakceptowany kod firmowy. Jednakże w przypadku kiedy kod firmowy jest użyty, odnośnik „pakujący i/lub wysyłający” (lub odpowiedni skrót) muszą być zaznaczone w ścisłym powiązaniu z kodem firmowym.
B. Nazwa produktu
- „Fasola” i /lub typ handlowy, jeśli zawartość opakowania nie jest widoczna
z zewnątrz,
- Nazwa odmiany (nieobowiązkowo).
C. Pochodzenie produktu
- Kraj pochodzenia i nieobowiązkowo rejon uprawy lub nazwa krajowa, regionalna lub lokalna.
D. Charakterystyka jakości handlowej
- Klasa,
- Wielkość:
-- dla fasoli o cienkich strąkach wyrażona słowami „bardzo cienka”, „cienka” lub „średnia”,
-- dla pozostałej fasoli (jeśli jest sortowana według wielkości) wyrażona minimalną i maksymalną szerokością strąków.
E. Znak urzędowej kontroli jakości (nieobowiązkowo) .