Na każdym opakowaniu należy umieścić następujące informacje, zgrupowane na tej samej stronie, naniesione w sposób czytelny, trwały oraz widoczny z zewnątrz:
A. Cechy identyfikacyjne
Pakujący i/lub wysyłający: nazwa i adres lub urzędowo ustanowiony lub zaakceptowany kod firmowy. Jednakże w przypadku kiedy kod firmowy jest użyty, odnośnik „pakujący i/lub wysyłający” (lub odpowiedni skrót) muszą być zaznaczone w ścisłym powiązaniu z kodem firmowym.
B. Nazwa produktu
- „Groch”, „groch mangetout”, „groch cukrowy” lub równoważna nazwa, jeśli zawartość opakowania nie jest widoczna z zewnątrz,
- Jeśli stosowne - „z usuniętymi końcówkami” lub inne oznaczenie dla grochu mangetout lub grochu cukrowego, którego końcówki zostały usunięte.
C. Pochodzenie produktu
- Kraj pochodzenia i nieobowiązkowo rejon uprawy lub nazwa krajowa, regionalna lub lokalna.
D. Charakterystyka jakości handlowej
- Klasa.
E. Znak urzędowej kontroli jakości (nieobowiązkowo)